Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Braşov a confirmat într-un comunicat informaţiile publicate de ziarul nostru săptămâna trecută potrivit cărora Declaraţia 112 va putea fi depusă şi în această lună pe format de hârtie la ghişeele administraţiilor financiare.
Potrivit unui comunicat de presă al direcţiei, pe 29 iunie a fost publicat în Monitorul Oficial un ordin al ministrului Finanţelor Publice, Gheorghe Ialomiţianu, în care se spune că „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate aferenta lunii iunie 2011 poate fi depusă la organul fiscal competent, în format hârtie, semnat şi ştampilat conform legii, însoţit de declaraţia în format electronic, pe suport electronic, până la data de 25 iulie 2011”.
După această dată de 25 iulie 2011, Formularul 112 nu va mai putea fi depus la ghişeu ci numai prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, pe portalul e-Romania. În vederea transmiterii declaraţiei prin mijloace electronice este necesară obţinerea unui certificat digital calificat de la unul dintre furnizorii acreditaţi de ANAF, conform instrucţiunilor publicate în acest sens pe portalul ANAF/ Declaraţii electronice/Informaţii depunere declaraţii. Direcţia Generală a Finanţelor Publice (DGFP) Braşov a confirmat într-un comunicat informaţiile publicate de ziarul nostru săptămâna trecută potrivit cărora Declaraţia 112 va putea fi depusă şi în această lună pe format de hârtie la ghişeele administraţiilor financiare.
Potrivit unui comunicat de presă al direcţiei, pe 29 iunie a fost publicat în Monitorul Oficial un ordin al ministrului Finanţelor Publice, Gheorghe Ialomiţianu, în care se spune că „Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate aferenta lunii iunie 20