Sub sloganul „Cod roşu preţurilor“, Centrul Comercial Mercur a organizat la sfârşitul săptămânii trecute noaptea reducerilor. Gazeta de Sud, Radio Sud şi Craiova.ro au fost partenerii media ai primei manifestări de acest gen, oferind premii clienţilor de la noaptea albă a reducerilor.
La fel ca în ţările occidentale, şi în România centrele comerciale au început să se lanseze în lupta pentru atragerea clienţilor, dând startul bătăliei reducerilor, cu diferite campanii de discounturi sau tombole ori organizând nopţi albe la cumpărături, promoţii la haine - toate pentru atragerea clienţilor a căror plăcere de shopping a fost cam anesteziată de criză.
Reduceri între 10% şi 80%
Mii de craioveni au luat cu asalt în noaptea de vineri spre sâmbătă magazinele din cel mai mare centru comercial din judeţ. Reducerile au fost „între 10 şi 80%“, de la parfumuri şi cosmetice până la încălţăminte, ceasuri, ochelari, lenjerie intimă sau paltoane. Noaptea reducerilor a început vineri la ora 21.00 şi s-a încheiat la 3.00. Ofertele nu au ocolit nici unul dintre magazinele din centrul comercial, în acest proiect înscriindu-se chiar şi marile firme care nu au afişat niciodată reduceri. Clientele dornice să îşi împrospăteze machiajul sau să primească sfaturi de la specialiştii în make-up au avut şansa să participe la şedinţe gratuite de machiaj. Şi clienţii restaurantului amplasat în incinta centrului comercial au primit 25% discount din preţul consumaţiei. Cumpărătorii, indiferent de câţi bani au cheltuit, au avut şansa să participe la o tombolă, în urma căreia au primit vouchere la saloane de înfrumuseţare sau la restaurante din Craiova, aparatură fitness, rucsacuri etc.
„În perioada de tranziţie de la sezonul de iarnă la cel de primăvară, am hotărât să dăm şansa craiovenilor de a-şi face cumpărături la preţuri reduse substanţial. În plus, pri