Rezultatele financiare ale companiei franceze pentru 2007 arata o crestere a cifrei de afaceri cu 1,8% si o marja operationala de 3,3%. Prezentarea oficiala a rezultatelor financiare ale Renault a adus romanilor prezenti la acest eveniment o surpriza placuta. Carlos Ghosn, presedintele Renault a declarat ca masina produsa in Romania a avut in 2007 cea mai mare marja operationala din cadrul grupului, 8% aceasta cifra fiind chiar peste asteptarile analistilor. “Am aratat lumii intreg
Rezultatele financiare ale companiei franceze pentru 2007 arata o crestere a cifrei de afaceri cu 1,8% si o marja operationala de 3,3%.
Prezentarea oficiala a rezultatelor financiare ale Renault a adus romanilor prezenti la acest eveniment o surpriza placuta. Carlos Ghosn, presedintele Renault a declarat ca masina produsa in Romania a avut in 2007 cea mai mare marja operationala din cadrul grupului, 8% aceasta cifra fiind chiar peste asteptarile analistilor. “Am aratat lumii intregi ca Logan un este numai o masina de volum ci si una profitabila a declarat seful grupului din care face parte si Dacia.
Starnit de interesal aratat de jurnalisti pentru Logan, Ghosn a continuat expunerea rezultatelor spunand ca, desi profitabilitatea modelului nu este foarte mare, rezultatul pozitiv vine tocmai din numarul mare de unitati vandute. “Logan are avantajul de a fi bine vandut in pietele care inregistreaza si cele mai mari cresteri. Low cost un inseamna neaparat si low profit insa daca in 2007 Logan a fost soferul grupului Renault, cand va intra pe piata noua gama Megane situatia se va schimba” a continuat presedintele Renault.
La randul sau, presedintele zonei Euromed, din care face parte si Romania, Christian Esteve ne-a declarat ca “Romania este cea mai eficiente tara din punct de vedere al cost