România va avea, din 2014, o campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro în ţări de pe tot mapamondul.
"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu.
Citeşte şi: Cum ne vedem noi şi cum ne văd străinii
Campania se va derula pe următorii doi ani şi va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi chiar şi pe celebrele taxiuri londoneze. Filipescu a adăugat că panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi. În Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.
"Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a spus Filipescu.
România va avea, din 2014, o campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro în ţări de pe tot mapamondul.
"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu.
Citeşte şi: Cum ne vedem noi şi cum ne văd străinii
Campania se va derula pe următorii doi ani şi va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi chi