EximBank a aprobat un pachet de finanţare şi garanţii pentru compania Grup Feroviar Român (GFR), controlată de Gruia Stoica, în vederea achiziţionării BDZ Freight Services EOOD Bulgaria, compania naţională de transport feroviar.
Parteneriatul strategic dintre GFR şi EximBank se orientează către alte ţinte de interes din afara României, pe de o parte, şi către activitatea curentă a companiei pe de alta, însă nu ia în considerare, sub nicio formă, o implicare în privatizările din România, nici acum, nici în viitor. Orice companie din România capabilă să-şi extindă activitatea în afara ţării este un potenţial partener al EximBank, a declarat Traian Halalai, preşedintele EximBank. GFR a intrat în cursa pentru privatizarea companiei BDZ din Bulgaria dar şi în cea pentru privatizarea CFR Marfă. La finele lunii decembrie anul trecut presa bulgară a anunţat că şapte investitori sunt interesaţi să preia divizia de marfă a BDZ, printre care compania rusă de stat RZD şi Grup Feroviar Român.
Grup Feroviar Român (GFR), parte a grupului Grampet, a avut afaceri de 761 mil. lei (176 mil. euro) şi un profit de 28,9 mil. lei la 2.386 angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
EximBank a aprobat un pachet de finanţare şi garanţii pentru compania Grup Feroviar Român (GFR), controlată de Gruia Stoica, în vederea achiziţionării BDZ Freight Services EOOD Bulgaria, compania naţională de transport feroviar.
Parteneriatul strategic dintre GFR şi EximBank se orientează către alte ţinte de interes din afara României, pe de o parte, şi către activitatea curentă a companiei pe de alta, însă nu ia în considerare, sub nicio formă, o implicare în privatizările din România, nici acum, nici în viitor. Orice companie din România capabilă să-şi extindă activitatea în afara ţării este un potenţial partener al EximBank, a declarat