Datorită cererii tot mai crescute pentru maşinile de dimensiuni mici, Daimler intenţionează să construiasccă o nouă fabrică pentru producţia de automobile Smart. În acest moment, singura fabrică este situată în Franţa, la Hambach, unde producţia de Smart-uri a ajuns aproape de capacitatea maximă. Următoarea fabrică este posibil să fie construită în Asia sau Statele Unite.
În acest an, vânzările sub brandul Smart ar putea creşte cu 30 la sută, la 130.000 unităţi, urmând să obţină profit pentru al doilea an consecutiv. În urmă cu doi ani, automobilele Smart cu două locuri, cu consum redus de carburanţi, au fost în pericol de a fi scoase din producţie, dar creşterea preţului combustibililor a alimentat cererea pentru maşinile din clasa mică, în special în Statele Unite. Numai în luna iulie, vânzările modelului smart fortwo au totalizat, pe piaţa americană, 2.559 unităţi. (A.E.M.)
Datorită cererii tot mai crescute pentru maşinile de dimensiuni mici, Daimler intenţionează să construiasccă o nouă fabrică pentru producţia de automobile Smart. În acest moment, singura fabrică este situată în Franţa, la Hambach, unde producţia de Smart-uri a ajuns aproape de capacitatea maximă. Următoarea fabrică este posibil să fie construită în Asia sau Statele Unite.
În acest an, vânzările sub brandul Smart ar putea creşte cu 30 la sută, la 130.000 unităţi, urmând să obţină profit pentru al doilea an consecutiv. În urmă cu doi ani, automobilele Smart cu două locuri, cu consum redus de carburanţi, au fost în pericol de a fi scoase din producţie, dar creşterea preţului combustibililor a alimentat cererea pentru maşinile din clasa mică, în special în Statele Unite. Numai în luna iulie, vânzările modelului smart fortwo au totalizat, pe piaţa americană, 2.559 unităţi. (A.E.M.)