Ca orice constructor care se respectă, Audi trebuie să vină cu inovaţii tehnologice mai ales în ceea ce priveşte trendul verde din industria auto.
Dacă unii constructori au ales motoare electrice sau hidrogenul, Audi a ales alt drum. Nemţii din Ingolstadt luptă împotriva emisiilor C02 cu o nouă generaţie de modele ce folosesc drept combustibil gaz natural sintetic sau metan obţinut din amestecul hidrogenului cu dioxidul de carbon.
Din 2013, nemţii vor construi o serie limitată de A3 E-GAS care vor rula pe gaz natural sintetic. Aceste modele vor volosi motoare de 1,4 litri turbo de 109 cai putere cu două rezervoare, unul pentru gaz şi unul pentru motorină.
Audi-urile pe gaz vor putea atinge o viteză maximă de 190 km/h. Maşinile pot parcurge 400 de kilometri doar cu gaz natural sintetic, fără a folosi motorină.
Pentru început, doar 1.500 de exemplare Audi A3 e-gas vor fi construite.
Audi va construi o fabrică unde va produce hidrogen prin electroliză. Uzina Audi va fi alimentată cu energie tot din surse ecologice (energie eoliană).
Dacă unii constructori au ales motoare electrice sau hidrogenul, Audi a ales alt drum. Nemţii din Ingolstadt luptă împotriva emisiilor C02 cu o nouă generaţie de modele ce folosesc drept combustibil gaz natural sintetic sau metan obţinut din amestecul hidrogenului cu dioxidul de carbon.
Din 2013, nemţii vor construi o serie limitată de A3 E-GAS care vor rula pe gaz natural sintetic. Aceste modele vor volosi motoare de 1,4 litri turbo de 109 cai putere cu două rezervoare, unul pentru gaz şi unul pentru motorină.
Audi-urile pe gaz vor putea atinge o viteză maximă de 190 km/h. Maşinile pot parcurge 400 de kilometri doar cu gaz natural sintetic, fără a folosi motorină.
Pentru început, doar 1.500 de exemplare Audi A3 e-gas vor fi construite.
Audi va construi o fabrică unde va produce hidrogen