Un clujean a reclamat la Protecţia Consumatorilor atitudinea celui care ar fi trebuit să intervină pentru a-l scoate din liftul în care s-a blocat. După ce s-a izbit, susţine reclamantul, de replicile ironice ale reprezentantului firmei care administrează liftul în care s-a blocat, acesta a fost nevoit să ceară ajutor prin 112.
Incidentul s-a petrecut într-un bloc de pe strada Fabricii. „Mă grăbeam, era dimineaţă. Ne-am blocat între etaje. Am sunat la numărul de telefon afişat în cabina liftului, pentru a cere ajutor. Omul de la celălalt capăt al firului a început să ne pună întrebări care nu-şi aveau sensul", arată Andrei I. (24 de ani), cel care a depus sesizarea la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor. „Am sunat, am dat adresa, scara, etajul. M-a întrebat ce am făcut de ne-am blocat. Păi, cum să întrebi aşa ceva?", continuă Andrei I.
Apel la 112
După o a doua convorbire telefonică cu cel care a răspuns la apel, însuşi administratorul firmei Romascens Serv, când cei doi blocaţi au fost ameninţaţi că vor fi lăsaţi în lift până seara, aceştia au sunat la 112, pentru a cere ajutor. „Domnul de la firmă mi-a spus inclusiv să-mi cumpăr casă, dacă nu-mi convine", adaugă clujeanul.
La faţa locului a sosit un echipaj de pompieri, la scurt timp după efectuarea apelului de urgenţă. În acelaşi timp a ajuns şi omul responsabil de astfel de intervenţii, angajat al Romascens Serv - firmă care administrează, în prezent, 39 de lifturi din municipiu. Cei doi tineri blocaţi în lift au fost, în cele din urmă, eliberaţi.
„Vreau să-şi ceară scuze!"
Patronul firmei Romascens Serv, Roman Petruş, neagă acuzaţiile care i se aduc. „Poate că am ridicat puţin tonul, dar unul dintre cei doi oameni blocaţi striga de abia auzeam în receptor. A trebuit să cer adresa, scara, etajul, altfel cum să îi ajut?", se scuză P