Trilulilu, in parteneriat cu Vodafone Romania, lanseaza Zonga, primul produs romanesc care ofera acces la cel mai extins continut muzical, de pe computer si telefonul mobil. Incepand de astazi, Zonga este disponibil utilizatorilor de smartphone-uri din Romania indiferent de reteaua de telefonie mobila din care fac parte. Trilulilu, in parteneriat cu Vodafone Romania, lanseaza Zonga, primul produs romanesc care ofera acces la cel mai extins continut muzical, de pe computer si telefonul mobil. Incepand de astazi, Zonga este disponibil utilizatorilor de smartphone-uri din Romania indiferent de reteaua de telefonie mobila din care fac parte.
Vodafone Romania a decis sa investeasca in acest nou produs, devenind actionar minoritar al Trilulilu Music, compania care a creat serviciul Zonga, iar aceasta asociere aduce acum beneficii exclusive clientilor Vodafone.
"Ne bucuram sa sustinem un nou brand romanesc, care are sanse mari sa devina aplicatia preferata a romanilor pasionati de muzica, si in acelasi timp, utilizatori de smartphone-uri. Datorita parteneriatului nostru cu Trilulilu, clientii Vodafone beneficiaza, exclusiv, de trafic gratuit pe mobil, in aplicatie, precum si de trei luni in care pot testa Zonga, fara niciun cost. Pentru noi, este foarte important faptul ca sustinem un business local si ca o mare parte a veniturilor din abonamente va fi directionata catre artisti si casele de discuri, sprijinind astfel si industria muzicala romaneasca", a declarat Mihai Ghyka, Chief Commercial Officer, Consumer Business Unit, Vodafone Romania.
Cu Zonga, ai acces instant la peste 16 milioane de melodii oficiale ale artistilor romani si internationali, prin parteneriatele incheiate cu cele mai importante case de discuri: Universal Music, Sony Music, Warner Music, EMI, Cat Music, Roton, Mediapro Music si altele. Zonga ofera peste 2 milioane de albume si single-ur