"Consumatorii sunt pregatiti, ei vor imbratisa imediat aceste formate de comert, ceea ce face ca ritmul sa fie mai alert, este oferta retailerilor si cum si le promoveaza. In Romania comertul online reprezinta 3% din total vanzari FMCG, cifra care reprezinta procentul romanilor care cumpara macar o data un produs. Potentialul de crestere este puternic, daca se va lucra la infrastructura si comunicare in acest sens", a declarat Raschip.
Cu toate acestea, Romania este mult in urma altor tari dezvoltate. De exemplu, in Franta procentul de penetrare a comertului online in domeniul FMCG (bunuri de larg consum) a crescut de la 4% in anul 2010, la 23% in anul 2012.
"Consumatorii sunt pregatiti, ei vor imbratisa imediat aceste formate de comert, ceea ce face ca ritmul sa fie mai alert, este oferta retailerilor si cum si le promoveaza. In Romania comertul online reprezinta 3% din total vanzari FMCG, cifra care reprezinta procentul romanilor care cumpara macar o data un produs. Potentialul de crestere este puternic, daca se va lucra la infrastructura si comunicare in acest sens", a declarat Raschip.
Cu toate acestea, Romania este mult in urma altor tari dezvoltate. De exemplu, in Franta procentul de penetrare a comertului online in domeniul FMCG (bunuri de larg consum) a crescut de la 4% in anul 2010, la 23% in anul 2012.