Gigantul în domeniul fast-food McDonald's a închis temporar un site intern, McResource Line, care le vindea angajaţilor pontul să evite să consume produsele pe care le vând, relatează CNN.
Într-o postare pe site, sub o fotografie în care apar un cheeseburger, cartofi prăjiţi şi o băutură răcoritoare, scria "Alegerea nesănătoasă", iar alături, sub o poză în care apar un sandviş, o salată şi apă scria "Alegerea sănătoasă".
Aceasta este doar ultima dintr-o serie de gafe comise de când a fost lansat McResource Line.
Un ghid de planificare a bugetului adresat angajaţilor laţului fast-food a fost ridiculizat în iulie ca rupt de realitate. "În primul rând nu include alimente şi carburant", scria CNNMoney. "A doua linie a exemplului de buget prevede venituri de la al doilea loc de muncă, un lucru interpretat de mulţi drept o recunoaştere de către gigantul în domeniul fast-food-ului a faptului că angajaţii săi nu pot trăi doar din salariul pe li-l plăteşte", adăuga postul.
De asemenea, la începutul lui decembrie NBC News a scris că site-ul a oferit un ghid despre ce sumă să dai bacşiş unei persoane care curăţă piscina, unei menajere şi chiar unei bone cazate în casă.
"Singura problemă" este că, potrivit unui studiu efectuat de către Centrul pentru Muncă de la Universitatea Berkeley din Clifornia şi Universitatea Illinois, 52% dintre familiile angajaţilor fast-food-urilor primesc asistenţă prin programe publice ca Medicaid, pentru alimente, Earned Income Tax Credit sau "Asistenţă temporară pentru familii nevoiaşe".
Gigantul a fost nevoit să depună eforturi pentru a abate atenţia nedorită de la site-ul intern săptămâna aceasta, după ce postul CNBC a relatat că McResource părea să-i sfătuiască pe angajaţii McDonald's să nu mănânce la McDonald's.
"Mâncărurile de tip fast-food sunt rapide, la un preţ rezonabil şi reprezintă o alterna