Masini in culori tipatoare, standuri cu gheata, muzica, lumini sofisticate si diverse simulatoare gandite sa atraga publicul, tot mai multe hibride ce se pot incarca la priza si un numar foarte mare de masini scumpe, cam asa arata in cateva cuvinte editia 2011 a salonului auto de la Geneva. Cat despre producatorii auto interni, Dacia nu a venit cu noutati, lucru care nu a surprins, in schimb Ford a prezentat masina B-Max despre care s-a scris masiv ca va fi fabricata la Craiova, insa producatorul nu a vrut - in mod inexplicabil - sa confirme ca o va face acolo.
Culori vii, traditie, actiune si premiere
Desi nu e o regula, o buna parte dintre producatori au pastrat traditia, iar standurile mentin aceleasi idei de design ca si la saloanele europene precedente. Astfel, standurile marcilor Volkswagen, Audi si Skoda au mult alb, multa lumina, spatii largi, scari si terase. La Alfa Romeo masinile sunt mai ales rosii si caramizii, iar la Mini domina negrul si e atmosfera de club cu muzica antrenanta si cocktail-uri. La BMW standul e plin de tehnologie, la marca Lancia domina negrul cu "santuri" de lumina albastra pe jos, iar multi au incercat sa atraga vizitatorii cu muzica live sau cu prezenta unor DJ cunoscuti. Renault a mai renuntat la o parte din monitoarele care dadeau standului un aspeect super high-tech, insa spre exemplu la standul Saab s-a vazut o schimbare puternica in bine la partea de conceptie, fiind prezente uriase forme de gheata si un concept-car ultra-modern, dupa ce in anii trecuti standul era modest.
In plus, multi constructori au ales sa prezinte modele in culori deosebite precum verde crud, violet, galben-mustar, portocaliu, roz sau chiar indigo. Totul pentru a atrage atentia. Ca si in trecut la cea mai mare parte dintre standuri nu au fost fete langa masini. Nu e doar o chestiune de buget, ci si in ideea ca vizitatorii