Serialul „Pariu cu viaţa”, difuzat în fiecare luni de Pro Tv, a fost lider de audienţă. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, de la începutul sezonului al doilea şi până în prezent, peste 2 milioane de români au urmărit în fiecare seară de luni aventurile personajelor din serial.
Potrivit datelor, în perioada 6 februarie şi 19 martie, Pro Tv a fost în topul audienţelor în serile de luni, pe tronsonul orar 20.30 şi 22.30. Postul de televiziune din Pache a înregistrat în rândul publicului comercial 7.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.5%.
Cifrele mai arată că la nivel naţional a atins în medie 8.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 16.1%. Tot în această perioadă, Pro Tv a obtinut 6.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.5% în mediul urban. În rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, serialul „Pariu cu viaţa” a obţinut 16.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 37.9 %.
Episodul de ieri din „Pariu cu viaţa”, în care tinerii din LaLa Band au cântat o piesă împotriva consumului de droguri, a ţinut telespectatorii în faţa micilor ecrane pe Pro Tv.
În intervalul orara 20.24 şi 22.30, Pro Tv a fost lider absolut de audienţă în rândul publicului comercial cu 7.5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17.8 %, urmat de Antena 1, principalul competitor, cu 5.2 puncte de rating şi o cotă de piaţă 12.3%. "Pariu cu viaţa" a fost în topul audienţelor şi pe All Urban, unde a înregistrat 6.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 13.5 %.
La nivelul întregii populaţii, postul de televiziune din Pache a fost lider de audienţă cu o medie de 7.5 puncte şi o cotă de piaţă de 15.4%, în timp ce Antena 1 avea doar 4.6 puncte de rating cu 9.4 % share. În minutul de aur, înregistrat la ora 21.37, Raluca îi intreaba pe cei din trupa LaLa Band de ce au atât de multe absenţe şi le spune că ar trebui să fie