Retailul modern, din retelele de tip supermarket, hipermarket si cash&carry si discount, a crescut anul trecut la 39% din comertul realizat in Romania, fata de ponderea de 33% consemnata in 2006, iar in Bucuresti noile forme de comert au acoperit 70% din vanzari, fata de 59% in anul precedent. "Retailul modern a ajuns anul trecut la 39% la nivel national si la 70% in Bucuresti, dupa ce anul trecut retelele de comert realizau 33% din vanzarile din Romania si 59% din comertul din Bucuresti", a declarat directorul de marketing al operatorului de retail Carrefour, Andreea Mihai, citand datele preliminare ale firmei de cercetare GfK. Potrivit Andreei Mihai, formele moderne de comert din Romania se afla la inceputul fazei de crestere, avand in continuare potential de dezvoltare, intrucat singura tara din Uniunea Europeana in care acest segment este mai putin dinamic este Bulgaria. "Faza de maturitate a retailului romanesc nu va fi mai devreme de 2012", a adaugat Mihai. Anul trecut, Carrefour Romania, parte a grupului francez cu acelasi nume, a inregistrat o cifra de afaceri de 866 de milioane de euro, iar pentru acest an, Carrefour estimeaza o cifra de afaceri de peste un miliard de euro numai pe segmentul de hipermarketuri. Retailul modern, din retelele de tip supermarket, hipermarket si cash&carry si discount, a crescut anul trecut la 39% din comertul realizat in Romania, fata de ponderea de 33% consemnata in 2006, iar in Bucuresti noile forme de comert au acoperit 70% din vanzari, fata de 59% in anul precedent. "Retailul modern a ajuns anul trecut la 39% la nivel national si la 70% in Bucuresti, dupa ce anul trecut retelele de comert realizau 33% din vanzarile din Romania si 59% din comertul din Bucuresti", a declarat directorul de marketing al operatorului de retail Carrefour, Andreea Mihai, citand datele preliminare ale firmei de cercetare GfK. Potrivit Andree