In urma cu cinci ani, pe drumul national situat intre Constanta si Valu lui Traian, in apropiere de drumul lateral care duce la Ferma 6 Martie, a avut loc un accident de circulatie intre un autoturism "Oltcit" de culoare bleu si o "Dacia 1300" de culoare neagra * In urma acestui impact, un barbat a decedat, iar altul s-a ales cu dosar penal pentru ucidere din culpa, desi adevaratul vinovat nu a fost identificat nici pana in ziua de azi * Dosarul a fost instrumentat timp de patru ani de catre politisti, dar fara nici un rezultat concludent * Mai mult, nici reprezentantii legii nu au dorit ca adevarul sa iasa la suprafata, iar adevaratul vinovat sa raspunda pentru fapta sa * Desi intr-un proces echitabil acuzatul trebuie sa beneficieze de toate probele solicitate pentru a-si dovedi nevinovatia, la noi inca se mai practica metode de tip comunist, cand, inca de la inceputul unui proces, se cunoaste sentinta
Camionul ucigas In ziua de 24 octombrie 1998, Vasile Bogdan Burlacu s-a deplasat in localitatea Basarabi cu autoturismul "Oltcit", de unde l-a luat pe George Firescu cu care, in jurul orei 13.00, s-a reintors in Constanta. Aproximativ in acelasi timp, din Targul saptamanal de masini de pe b-dul Aurel Vlaicu a plecat spre Valu lui Traian, pentru probe si plata autoturismului pe care urma sa-l vanda lui Mendu Cadar, Ion Alexandru, proprietarul unei masini marca "Dacia 1300", de culoare neagra. La plecarea spre localitatea Valu lui Traian, Mendu Cadar a preluat conducerea autoturismului, in timp ce Ion Alexandru a ocupat locul din dreapta soferului, iar fiul proprietarului, Marius Alexandru, s-a asezat pe bancheta din spate a masinii. Deplasarea spre Valu lui Traian s-a facut fara probleme pana in apropierea drumului spre Ferma 6 Martie, situata pe partea dreapta a sensului normal de deplasare a acestuia, unde autoturismul circula pe banda a doua. In timp ce "O