Românii, cu ochii pe Vocea României. Show-ul de talente a înregistra aseară cea mai urmărită ediție de până acum, având o medie de 2,8 milioane de telespectatori din toată țara.
Atât la nivel național, cât și urban, show-ul a avut cifre de peste trei ori mai mari decât cel de-al doilea clasat, Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor din seara Vocea României.
NAȚIONAL.Vocea României a ținut în fața televizoarelor mai bine de 2,8 milioane de români în fiecare minut. Pro TV s-a menținut pe intervalul show-ului la o distanță considerabilă față de cel de-al doilea clasat, Antena 1. Postul a pus la bătaie un film de acțiune Pe cont propriu, care a fost urmărit de 828.000 de persoane. Național TV s-a poziționat pe locul patru cu un reality-show, Iubire interzisă.
Minutul de aur la nivel NAȚIONAL: 3,8 milioane de telespectatori, la 21.20
URBAN. Show-ul s-a menținut pe primul loc și la orașe. Peste 1,6 milioane de români din mediul urban au urmărit show-ul de talente. Vocea a fost la o distanță considerabilă de Antena 1, care a avut 510.000 de telespectatori. Și la orașe Național TV s-a menținut pe locul patru, cu o medie de 315.000 de telespectatori.
Minutul de aur la nivel URBAN:2,3 milioane de telespectatori la 21.19.
COMERCIAL.Pe publicul cu vârste între 18 și 49 de ani, emisiunea a avut aproape un milion de telespectatori în fiecare minut. Pe locul doi a fost Antena 1, 300.000.
Românii, cu ochii pe Vocea României. Show-ul de talente a înregistra aseară cea mai urmărită ediție de până acum, având o medie de 2,8 milioane de telespectatori din toată țara.
Atât la nivel național, cât și urban, show-ul a avut cifre de peste trei ori mai mari decât cel de-al doilea clasat, Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiența posturilor din seara Vocea României.
NAȚIONAL.