Avionul A330 al companiei Air France, care a disparut deasupra Oceanului Atlantic luni dimineata, a transmis in mai putin de cinci minute 24 de mesaje automate de anomalie, a anuntat astazi biroul francez insarcinat cu ancheta accidentului aviatic, citat de AFP.
In total, 24 de mesaje ACARS (despre anomalii, pene sau intreruperi ale functionarii sistemelor) au fost trimise intre orele Romaniei 05:10 si 05:14 de avionul Airbus care parcurgea ruta Rio de Janeiro-Paris, a anuntat Alain Bouillard, insarcinat cu ancheta din cadrul Biroului pentru Anchete si Analize (BEA).
Potrivit Realitatea TV, ultimul mesaj cu privire la pozitia avionului a fost trimis la ora Romaniei 05:10. Potrivit directorului BEA, Paul-Louis Arslanian, au fost trimise diferite mesaje despre sisteme aflate "in pana sau oprite", printre care si sistemul de pilot automat. Mesajele de anomalie sunt transmise automat avion si in cazurile in care un sistem a fost oprit deliberat de piloti, a subliniat specialistul francez. Avionul A330 al companiei Air France, care a disparut deasupra Oceanului Atlantic luni dimineata, a transmis in mai putin de cinci minute 24 de mesaje automate de anomalie, a anuntat astazi biroul francez insarcinat cu ancheta accidentului aviatic, citat de AFP.
In total, 24 de mesaje ACARS (despre anomalii, pene sau intreruperi ale functionarii sistemelor) au fost trimise intre orele Romaniei 05:10 si 05:14 de avionul Airbus care parcurgea ruta Rio de Janeiro-Paris, a anuntat Alain Bouillard, insarcinat cu ancheta din cadrul Biroului pentru Anchete si Analize (BEA).
Potrivit Realitatea TV, ultimul mesaj cu privire la pozitia avionului a fost trimis la ora Romaniei 05:10. Potrivit directorului BEA, Paul-Louis Arslanian, au fost trimise diferite mesaje despre sisteme aflate "in pana sau oprite", printre care si sistemul de pilot automat. Mesaje