Spaţii de joacă pentru copii, restaurante, magazine, acces la internet şi o multitudine de alte servicii conexe. Nu este vorba de un mall, ci de viitoarele staţii de benzină din ţara noastră, Spaţii de joacă pentru copii, restaurante, magazine, acces la internet şi o multitudine de alte servicii conexe. Nu este vorba de un mall, ci de viitoarele staţii de benzină din ţara noastră, care urmează îndeaproape modelele europene. Departe de a mai atrage clienţi prin preţul combustibilului, companiile din domeniul energetic încearcă sporirea numărului de cumpărători, în paralel cu fidelizarea celor deja existenţi, prin dezvoltarea facilităţilor oferite, dar şi prin lansarea de noi produse la pompă. Petrom a fost prima companie care, în octombrie anul trecut, a anunţat un nou concept de staţie, Petrom V. "În fiecare staţie Petrom V vor exista magazine Viva, restaurante şi spaţii de recreare, cum ar fi locul de joacă pentru copii", a declarat, pentru Adevărul, Gabriel Năstase, director de comunicare în cadrul companiei. Obiectivul pentru anul în curs este atingerea unui număr de 40 de asemenea staţii, urmând ca, până în 2010, numărul acestora să ajungă la 250, la nivelul întregii ţări. În plus, staţiile vor oferi servicii complete precum alimentarea maşinilor, verificarea presiunii roţilor şi spălarea parbrizelor. Investiţiile Petrom pe segmentul de marketing se vor ridica la 500 milioane de euro până în 2010. Restaurante, magazine şi internet Dacă în prezent, vânzările de produse alimentare şi nu numai, în staţiile de benzină reprezintă doar 10-15% din totalul profitului înregistrat la o staţie, este de aşteptat ca acest procentaj să crească cu peste 10%. "Pe viitor, estimăm că ponderea vânzărilor din magazine va creşte rapid pentru produsele nespecifice, până la un procent de 25%, conform pieţei vest-europene", au precizat reprezentanţii Rompetrol. Staţiile deţinute