Angajaţii şi-au mutat birourile la etajul întâi al Hotelului „Tulnic“ din oraş în urmă cu opt luni, când au început lucrările de modernizare a sediului Primăriei. Acum, revin în imobilul modernizat cu 920.000 de lei.
Funcţionarii Primăriei din Cîmpeni, în frunte cu primarul Călin Andreş, şi-au luat cazare la propriu la Hotellul „Tulnic“ din oraş, clasificat la două stele, aflat în apropiere. Mai exact 15 camere de la etajul întâi al unităţii de cazare au fost ocupate de salariaţii Primăriei.
Sediul Primăriei Cîmpeni a intrat la sfârşitul lunii mai 2011, în reparaţii capitale. Au fost schimbate uşile, geamurile, pardoseala, instalaţia electrică şi va fi reabilitat termic. Înainte de începerea lucrărilor, imobilul avea 17 birouri, insuficiente susţine primarul.
Costul modernizării: 920.000 lei
„Pe lângă modernizarea propriu zisă, am mai ridicat încă un etaj. Important este faptul că arhitectura clădirii nu a avut de suferit. În urma extinderii, au apărut încă 10 săli administrative. Schimbarea geamurilor, a uşilor şi izolarea termică a imobilului ne face să sperăm că, pe viitor, vom reduce şi cheltuielile cu utilităţile“, a spus primarul Călin Andreş.
Imagine din timpul lucrărilor
Lucrările au fost executate de firma SC Ceziana Star din Baia de Arieş. Fondurile alocate pentru proiectul de modernizare a Primăriei au fost iniţial de 600.000 de lei. Acum, după recepţia lucrărilor, suma este de 920.000 de lei, bani alocaţi de la bugetul local.
„După ce am făcut recepţia lucrărilor, aş da fără nicio reţinere nota 9 vizavi de calitatea lucrărilor, pe o scară de la 1 la 10. Acum, nu ne rămâne decât să revenim în sediul Primăriei. Cu siguranţă nu vom mai avea probleme cu spaţiul, este mult mai generos“, a încheiat Primarul.
Click pe poză pentru FOTOGALERIE
Practic tot hotelul „Tulnic“