Avon a demarat cea mai mare campanie publicitara din istoria de 121 de ani a companiei, intitulata simbolic \"Hello Tomorrow \", informeaza International Herald Tribune.
Campania "Hello tomorrow " urmareste sporirea fortei de vanzare din cadrul Avon, care in prezent se ridica la aproximativ 5 milioane de persoane, precum si reorganizarea strategiei globale de marketing.
"Drumul parcurs pana la finalizarea conceptului a fost o adevarata calatorie", a declarat Elizabeth Smith, vicepresedinta diviziei newyorkeze a Avon.
"Scopul acestui proiect de marketing il reprezinta recunoasterea eforturilor Avon de a rezona cat mai puternic cu stilul de viata al femeilor", a mai adaugat aceasta.
Pentru a sublinia dimensiunile acestui demers ambitios, Avon intentioneaza sa investeasca 340 de milioane de dolari in publicitate anul acesta, fata de cele 250 de milioane cheltuite in 2006 si 135 de milioane in 2005.
"Avem o parere extraordinara despre mesajul campaniei si ii oferim tot suportul financiar", sustine Smith.
Anumiti experti sunt insa de parere ca rezultatul s-ar putea sa fie sub asteptarile conducerii. "Adevarata problema este daca Andrea Jung va reusi sa canalizeze eforturile spre revitalizarea celor 5 milioane de reprezentanti de vanzari", este de parere Peter Sealey, fost director de marketing al Coca-Cola.
Exista si o abordare online a campaniei, care poate fi experimentata pe site-ul companiei, unde sunt comercializate produsele Avon de aproape 10 ani, alaturi de spoturile televizate, print-uri si brosuri.
In cadrul aceluiasi demers, Avon a pus bazele fundatiei "Hello Tomorrow" care isi va concentra eforturile catre ONG-uri din 18 tari, sustinand dezvoltarea femeilor in contextul actual de business, dar si a comunitatilor locale.
"Avon este exemplul perfect de brand clasic pe care toata lumea il cunoaste, dar a ajuns