Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shop¬ping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva, potrivit unui studiu realizat pentru eMag de compania Daedalus Millward Brown.
În topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoanele mo¬bile, încălţămintea, laptopurile.
Anul trecut, peste 44% din cumpărăturile realizate în perioada campaniei Black Friday au vizat produsele electrocasnice, fiind urmate de cele din segmentul IT&C - 30% şi electronice - 24,3%, potrivit datelor unui studiu realizat Daedalus Millward Brown.
"Cei mai mulţi români s-au folosit de reducerile de Black Friday pentru a-şi completa sau înlocui produsele electrocasnice din gospodărie: 44,4% din cumpărăturile de Black Friday au reprezentat produse din această categorie. Pe locul doi şi trei în preferinţele românilor s-au plasat tot produse din electroIT: segmentul IT&C (în care au fost incluse laptopurile, telefoanele sau tabletele) a reprezentat 30% din achiziţii, în timp ce electronicele (televizoare, aparatură foto-video etc. ) au reprezentat alte 24,3% dintre cumpărături", se arată într-un comunicat al Daedalus Millward Brown.
Un număr de 7,4 milioane de români sunt la curent cu desfăşurarea evenimentului de shop¬ping Black Friday, faţă de 4,1 milioane de români în urmă cu un an de zile, iar dintre aceştia 4,2 milioane şi-au exprimat intenţia de a cumpăra ceva, potrivit unui studiu realizat pentru eMag de compania Daedalus Millward Brown.
În topul produselor pe care românii vor să le cumpere de Black Friday 2013 sunt electrocasnicele mici, hainele, televizoarele, telefoanele mo¬bile, încălţămintea, laptopurile.
An