Organizatiile din sectorul public din toata lumea se afla in fata unei mari provocari: cum sa faca mai mult cu mai putine resurse. Noua normalitate impune guvernelor si organizatiilor guvernamentale sa furnizeze servicii accesibile intr-un context de taieri bugetare destinate reducerii deficitului.
Raportul PwC, The Future of Government (Viitorul Guvernarii), se uita la transformarile din ultimii sase ani, o perioada in care guvernele s-au straduit sa tina pasul cu asteptarile in continua schimbare ale cetatenilor si cu progresul rapid in domeniul tehnologiei – pe fundalul unei reduceri a fondurilor destinate serviciilor publice.
“Organizatiile publice de maine vor trebui sa se comporte destul de diferit fata de prezent: adaptandu-se la schimbare precum un organism viu, creand prototipuri si evoluand astfel incat sa raspunda nevoilor societatii pe masura ce acestea cresc”, a declarat, intr-un comunicat de presa, Daniel Anghel (foto), partener, consultanta fiscala, liderul echipei de servicii pentru sectorul public, PwC Romania.
“O provocare majora este descoperirea de noi cai pentru a derula colaborari strategice si parteneriate cu alte sectoare ale societatii”, a adaugat Anghel.
Cum se poate materializa aceasta viziune? Pentru inceput, organizatiile trebuie sa se priveasca prin trei lentile diferite care sa le ghideze comportamentul:
• Orientarea catre cetatean
• Echilibrul intern/extern
• Rezultate sustenabile Citeste si:Mihaela Mitroi preia conducerea departamentului de consultanta fiscala si juridica al PwCTransferul inceputului de an in Big 4: Cornelia Bumbacea, partener la PwCPwC Romania lanseaza o aplicatie mobila despre fiscalitate
In plus, exista patru caracteristici cheie pe care liderul din sectorul public trebuie sa le aiba in viitor. Acestea vor influenta comportamentele necesare pentru a livra rezul