Conform BRAT, publicaţia editată de Adevărul Holding a înregistrat cele mai mari vânzări dintre cotidienele generaliste în perioada aprilie-iunie 2010. „Adevărul“ a vândut, în medie, 116.682 de exemplare pe ediţie în trimestrul al doilea al acestui an şi este liderul ziarelor quality, urmat de „Jurnalul Naţional“, cu 66.171 de copii.
„Adevărul" se află în fruntea clasamentului vânzărilor ziarelor generaliste din noiembrie 2008, când avea 56.140 de copii vândute pe ediţie, şi a continuat să domine acest top până în prezent. Cele mai recente date publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) confirmă din nou poziţia de lider a ziarului „Adevărul". Publicaţia a avut în perioada aprilie - iunie 2010 vânzări medii de 116.682 de copii pe apariţie, cu 7.452 de exemplare mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut (o creştere de 6,8%).
Pe locul al doilea la capitolul vânzări, dar la mare distanţă de „Adevărul", se află „Jurnalul Naţional". Publicaţia editată de trustul Intact a vândut în cel
de-al doilea trimestru al acestui an 66.171 de copii pe apariţie, în scădere faţă de aprilie-iunie 2009. De altfel, cu excepţia cotidianului generalist editat de trustul Adevărul, toate publicaţiile quality au înregistrat diminuări ale vânzărilor în aprilie-iunie 2010, comparativ cu perioada similară de anul trecut.
„TV Adevărul", în creştere
Pe al treilea loc în clasament se află „România liberă", cu vânzări medii de 42.424 de exemplare. Locurile al patrulea şi al cincilea sunt ocuparte de „Evenimentul zilei" şi de „Gândul", care au vândut 22.479 de copii, respectiv 13.164 de exemplare pe ediţie. „Ziarul Financiar" a vândut în cel de-al doilea trimestru al anului 12.260 de exemplare pe apariţie, potrivit cifrelor BRAT.
Suplimentul săptămânal gratuit „TV Adevărul" a fost difuzat în perioada aprilie-iunie în 107.965 de exemplare, cu 36.29