Victor Ponta, inaintea vizitei la Chisinau din 27 august: "Romania vrea un calendar concret si accelerat de eliminare a vizelor pentru cetatenii moldoveni".Premierul Victor Ponta si-a anuntat si el o a doua vizita oficiala la Chisinau, urmand sa participe la festivitatile dedicate Zilei Independentei Republicii Moldova. Prim-ministrul Romaniei spune ca, desi vorbele sunt frumoase, conteaza mai mult planurile concrete. "Ideea premierului Leanca (n.r. de a limita bursele pentru studentii si elevii basarabeni la 6 luni), asa cum mi-a fost prezentata mie, este foarte buna si trebuie explicata pentru a combate dezinformarile aparute in unele zone. Concret, Romania isi mentine nivelul burselor, dar in acest fel avem mai multi beneficiari si o mai usoara integrare in economia Republicii Moldova", a declarat premierul Ponta intr-un interviu acordat EVZ.ro
Talciocul de sub nasul elevilor. Pana unde merge publicitatea in scoli.Exista un anumit tip de campanie in scoli, mult utilizat de-a lungul timpului, care, la prima vedere, ar avea numai rolul de informare. Asemenea initiative, de multe ori ale multinationalelor, au avut o latura principala - educatia, dar si una secundara - promovarea, mai mult sau mai putin subtila, de produse. Nu trebuie sa ne miram ca scolile reprezinta un teritoriu mult ravnit de firme, in conditiile in care chiar un specialist in comunicare arata ca tocmai copiii reprezinta cel mai important public-tinta pentru producatori. "Cei mici reusesc sa-i convinga cel mai repede pe parinti sa le cumpere produsul respectiv, iar adolescentii creeaza trenduri in comunitatile lor", ne spune Adriana Nica. "Atunci cand un produs poate fi folosit de copii, toate armele marketingului sunt indreptate spre acest incredibil public. Copiii, pe cat de repede sunt atrasi de un produs, pe atat de repede se plictisesc, astfel ca marketingul stie ca daca reuseste sa