* Bine v-am regasit, dupa o scurta pauza de pregatiri gospodaresti, in vederea ultimului eveniment al anului, umblatul cu uraturi pe la diversi gospodari si, mai ales, negospodari. Am reparat inclusiv capra, i-am pus copite de iarna si bucse noi, ca nu se stie ce va fi pe drumuri, in seara de 31 decembrie. Plus ca perioada asta, de dinaintea Sarbatorilor, e plina cu altele, cu goana dupa brazi, cadouri, globuri, cirnati, porc si diverse prostii inutile, cumparate pentru simplul fapt ca erau la promotie de Craciun... Am revenit si asta conteaza, nu? * Internetul e un spatiu mult mai vast decit cel din jurul nostru, iar sursele sale de informare sint mult mai multe decit cele de pe tarabele de ziare si reviste. Cind nu prea avem de unde gasi, macar de saminta, ceva valabil prin presa noastra, apelam cu incredere la straini, ca ei nu baga toata ziua stiri cu proaste care si-au dat banii, pe tava, vrajitoarelor. Bine, ca nici in spatiul virtual nu-i tocmai veselie, dar, cind n-au ce face, cercetatorii americani din orice tara nu rezolva integrame si nu umbla dupa preparate culinare pe baza de porc; ei cauta legaturi intre personalitatea omului si culoarea chilotilor, mirosul tabanelor, melodiile preferate sau (conform unui studiu despre care am citit recent) culoarea masinii pe care o conduce. * Da, cica exista, intr-adevar, o asemenea legatura: cica persoanele amuzante aleg masini roz, cele sociabile opteaza pentru rosu, portocaliul semnifica increderea in fortele proprii, verdele e preferat de persoanele calme, in vreme ce negrul e ales de cele demne, misterioase si cu stil. Ne dati voie sa facem ceva anume pe toate rezultatele acestui studiu? Noi, de exemplu, chiar daca nu sintem, ci doar ne pretindem amuzanti, ar trebui sa ne luam masini roz, nu? Sa ne strige lumea, in parcari, "Bombonel!"? Si, a propos de alte culori de masini, am vazut mai demult, in cartier, niste