Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, condus de Elena Udrea, achiziţionează servicii pentru realizarea şi difuzarea de spoturi radio şi închirierea de spaţiu pentru panotaj stradal în cadrul campaniei de promovare a Regio – Programul Operaţional Regional. Valoarea contractului este de un milion de lei, inclusiv TVA, şi este împărţit în două loturi. Astfel, pentru realizarea şi difuzarea de spoturi radio valoarea estimativă a contractului este de 400.000 de lei cu TVA, iar pentru închirierea de spaţiu pentru panotaj stradal, 600.000 de lei cu TVA, potrivit fişei de achiziţii postate pe site-ul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
Durata estimată a contractului ce vizează realizarea şi difuzarea de spoturi radio este 15 octombrie-31 decembrie 2011, iar pentru panotajul stradal, perioada este 15 octombrie 2011-31 ianuarie 2012. Ministerul doreşte să fie realizate 12 spoturi radio, cu o durată de 30 de secunde, fiecare promovând câte un domeniu major de intervenţie din cadrul POR, în vedere difuzării la posturile de radio. Vor fi difuzate câte opt spoturi pe zi, de luni până vineri, timp de opt săptămâni. În ceea ce priveşte panotajul stradal, se vor decora minimum patru panouri în fiecare judeţ (un total minim de 168 de panouri), fiecare panou fiind decorat cu cinci afişe diferite, corespunzătoare celor cinci axe prioritare ale POR. Spoturile vor fi difuzate pe primele două staţii generaliste cu cea mai mare audienţă medie zilnică în perioada 30 august-19 decembrie 2010, la nivel urban şi vor fi decorate panouri, la nivel naţional, timp de 13 săptămâni, în perioada august-decembrie 2011, potrivit caietului de sarcini. Dacă până acum accentul a fost pus pe promovarea oportunităţilor de finanţare, acum vor fi promovate rezultatele obţinute prin aceste proiecte. Scopul acestei campanii constă în creşterea gradului de conştienti