\"Drept la ţintă\", \"Cancan TV\" şi \"Happy Hour\" au fost lideri de audienţă. Dan Capatos, cu al său \"Un show păcătos\", ce va debuta luni, spune că \"echipele câştigătoare nu se schimbă\".
Ultima săptămână a adus la televizor, aproape în fiecare zi, câte un nou sezon de emisiune. Printre primele aruncate în luptă, s-au numărat "Drept la ţintă" şi , "Cancan TV", de la Kanal D şi "Happy Hour", de la Pro TV. Abia întorşi din vacanţă, Mădălin Ionescu, Adrian Artene şi Cătălin Măruţă, prezentatorii emisiunilor au reuşit, din prima, să fie lideri de audienţă.
Aceste cifre pot fi însă considerate un fel de antrenament pentru adevăratul război ce se va declanşa luni, 5 septembrie. Nu trebuie uitat că, "Acces direct" şi "Un show păcătos" vor reveni în grilă abia luni, iar "Drept la ţintă" şi "Happy Hour" s-au suprapus începând cu 1 septembrie.
Kanal D a fost primul post ce a aruncat pe piaţă grila de toamnă. După revenirea lui Mădălin Ionescu cu sezonul 2 din "Drept la ţintă", din 22 august, un show ce s-a bucurat de un rating confortabil, 2,7%, şi o uşoară schimbare de look, "subiecte cu tentă socială sau care conţin datele unor anchete autentice", a explicat moderatorul, nou achiziţionatul "Cancan TV" a debutat din 31 august.
Artenie nu e ipocrit
Lansarea emisiunii moderate de Adrian Artene s-a făcut cu dreptul, iar "Cancanul" a fost şi lider. Show-ul monden, ce se difuzează între 22.30 şi 0.30, a făcut în prima seară un rating de 2,6%. "Să fiu ipocrit? N-am cum!", a recunoscut Artene când a fost întrebat dacă se aştepta să fie atât de urmărit. "Îţi mărturisesc doar că aveam aşteptări mari la debutul "Cancan TV" pe Kanal D. Întreaga echipă a muncit enorm, iar audienţele sunt singurele care îţi pot confirma valoarea lucrului făcut. În primul rând, am «ţintit» să avem o emisie atractivă, dinamică, fără greşeală. Ap