Reality-show-ul ce urmează să fie lansat de postul Kanal D anunţă costuri de producţie ce sfidează criza ce a lovit piaţa media. Televiziunea va difuza, din toamnă, emisiunea „Rătăciţi în Panama“, cu un buget-record de două milioane de euro. Vor reuşi turcii să-şi recupereze investiţia? În ciuda crizei financiare, turcii de la Kanal D vin cu o nouă producţie, ce va avea un buget estimat de oficialii postului la două milioane de euro. Suma reprezintă toate costurile de producţie, inclusiv remuneraţia echipei de peste 250 de persoane, români şi columbieni, camerele de filmare şi echipamentele tehnice.
Filmările, realizate în parteneriat cu casa de producţie Paprika şi cu postul columbian Caracol TV, vor avea loc tocmai în Panama, în arhipelagul Bocas del Toro din America Centrală.
Decizia Kanal D de a face o astfel de investiţie în vremuri de criză este foarte curajoasă, dar rămâne de văzut care sunt şansele ca postul să-şi recupereze banii din publicitate. În ultima perioadă, marile televiziuni au „tăiat în carne vie“ atunci când a fost vorba de costuri, atât de producţie, cât şi de personal.
Deşi nu a fost stabilită cu exactitate data lansării noii producţii, postul a anunţat că emisiunea va intra în grilă la sfârşitul lunii septembrie, urmând să fie difuzată timp de trei luni. Potrivit Mariei Popescu, PR Manager al postului, „Rătăciţi în Panama“ va fi difuzată de luni până joi, între orele 22.00 şi 23.00, şi sâmbăta, de la 20.00 la 22.00.
Potrivit calculelor „Adevărul“, dacă în cele trei luni de difuzare ar vinde toate cele 12 minute de publicitate pe oră (permise de legea audiovizualului), postul şi-ar acoperi cu greu costurile de producţie. Publicitatea se vinde pe punctul de audienţă (CPP – Cost Per Point), clientul plătind în funcţie de numărul telespectatorilor care au văzut un spot TV. Dacă emisiunea va a