Cinci tineri din prima promoţie a şcolii ADC*RO povestesc experienţa lor din timpul şcolii de concept creativ Peste 60 de tineri au învăţat timp de trei luni de la cei mai cunoscuţi
Cinci tineri din prima promoţie a şcolii ADC*RO povestesc experienţa lor din timpul şcolii de concept creativ
Peste 60 de tineri au învăţat timp de trei luni de la cei mai cunoscuţi oameni de creaţie din România: Adrian Boţan, Şerban Alexandrescu sau Bogdan Naumovici.
Iulia Corniciuc este studentă în anul trei la Facultatea de Comunicare din Cluj. Anul trecut a făcut un internship de şapte săptămâni în departamentul de creaţie al agenţiei Vitrina. La final, a vrut să-şi "testeze" cunoştinţele şi a aplicat la şcoala de concept ADC*RO.
A fost admisă şi, contra taxei de 500 de euro, a avut şansa să înveţe de la cei mai cunoscuţi creativi: Adrian Boţan (McCann), Şerban Alexandrescu (Headvertising), Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Liviu David (Next Advertising) sau Costin Popescu (CAP).
La şcoala ADC*RO a putut aplica orice tânăr fie student, fie angajat în agenţii de publicitate. Testul de admitere a avut şase cerinţe care puneau la încercare creativitatea aplicanţilor. Aceştia trebuiau să numească o reclamă care le displace, să motiveze alegerea şi apoi să propună un nou concept.
O altă cerinţă era ca viitorul student să se pună în pielea unui cerşetor mut şi să compună un text pe care l-ar scrie pe plăcuţa care îl însoţeşte. Cristina Sztoika, una dintre absolvente şi fost redactor-şef la publicaţia Student Max, a venit cu o propunere inedită: "Este o şansă de unu la un milion ca un tenor să-şi piardă vocea într-un accident de maşină, şi totuşi eu sunt acel tenor".
Sztoika a aflat de şcoala ADC*RO pe când făcea cursurile Mentorship organizate de McCann-Erickson. Agenţia acoperea taxa tinerilor admişi. Cristina Sztoika nici bine nu a