Design de "concept car", dimensiuni de clasă mică, interior de compactă şi motorizări care să mulţumească şi pe cei care vor o maşină economică cât şi pe cei care vor una sport. Aceasta ar fi pe scurt descrierea lui Juke, primul SUV de clasă mică.
Juke este dovada clară că piaţa auto europeană devine una specializată tot mai mult pe nişe. În condiţiile în care un client nu-şi permite să deţină în garajul său şi un model de oraş, şi un SUV, şi o maşină sport va dori cel mai probabil una care să le înlocuiască pe toate trei. Dar un SUV full-size este orice numai maşină de oraş nu, iar o maşină sport nu este confortabilă. Pe această nişă doreşte Nissan să lanseze Juke.
Designul este unul şocant. Imaginea spectaculoasă determinată de împărţirea în trei a designului. În partea de jos avem un SUV, echipat inclusiv cu panouri de protecţie, sus un design sport, cu faruri alungite, o linie a plafonului similară cu cea de la 370Z şi în spate avem coupeul sport, cu portiere ".camuflate".
Imediat cum iei loc la bord, Juke continuă cu acelaşi design excentric. Consola dintre scaune aminteşte de o motocicletă, volanul este tipic pentru un automobil sport, iar consola centrală este complet redesenată. Singurul lucru care îl putem critica "din prima" este absenţa unui buton dedicat computerului de bord amplasat pe volan sau oriunde ar avea un minim de ergonomie. La fel ca şi la X-Trail butonul este direct amplasat pe ceasurile de bord şi este foarte mic. În rest, nu ne deranjează nici măcar faptul că volanul nu este reglabil pe adâncime.
Ce am apreciat foarte mult este însă sistemul Nissan Dynamic Control cu trei funcţii - sport, normal şi eco. Acest gen de sisteme sunt întâlnite în special pe automobile premium precum modelele Audi sau BMW, dar mai nou le întâlnim şi la Opel sau acum la Nissan. Dacă în multe dintre cazuri nu se remarcă o difer