Dragă Mugur, îmi plac cercurile de cafea lăsate de cana de teracotă pe cărţile de pe masă. "Jurnalul" lui Samuel Pepys (citat: "M-am întors acasă şi mi-am găsit soţia pieptănată ca o fată şi era tare drăgălaşă".) are pe el o multitudine de rotocoale întretăiate ce-mi apropie volumul, mi-l unge pe inimă.
*
Bănuiai că vieţuieşte "fresia Mozart". Florile-i sînt de o culoare albastru-deschis. Dar "dalia Ravel"? E roşie şi-i înaltă de 130 cm. Cam cît un copil! Ambele, desigur, mari melomane! Le place să asculte, mai cu seamă, plăci de patefon "Columbia", de-acelea cu un ogar galben în mijloc. Dacă acul e prea tocit sau placa plesnită, se ofilesc, dar, c-o secundă înainte, strălucirea lor atinge o intensitate maximă, extatică.
*
Acoperişurile verzi au un pluş fin, alb, topit pe-alocuri: urmele îngerilor cu tălpi fierbinţi.
Dragă Mugur, îmi plac cercurile de cafea lăsate de cana de teracotă pe cărţile de pe masă. "Jurnalul" lui Samuel Pepys (citat: "M-am întors acasă şi mi-am găsit soţia pieptănată ca o fată şi era tare drăgălaşă".) are pe el o multitudine de rotocoale întretăiate ce-mi apropie volumul, mi-l unge pe inimă.
*
Bănuiai că vieţuieşte "fresia Mozart". Florile-i sînt de o culoare albastru-deschis. Dar "dalia Ravel"? E roşie şi-i înaltă de 130 cm. Cam cît un copil! Ambele, desigur, mari melomane! Le place să asculte, mai cu seamă, plăci de patefon "Columbia", de-acelea cu un ogar galben în mijloc. Dacă acul e prea tocit sau placa plesnită, se ofilesc, dar, c-o secundă înainte, strălucirea lor atinge o intensitate maximă, extatică.
*
Acoperişurile verzi au un pluş fin, alb, topit pe-alocuri: urmele îngerilor cu tălpi fierbinţi.