PE PERSOANĂ JURIDICĂ.Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) şi Societatea Română de Televiziune (SRTV) se vor putea constitui în persoane juridice, în ţară sau străinătate, pentru a putea difuza programe pe teritoriul statelor a căror legislaţie impune acest lucru, anunţă Guvernul, citat de Mediafax.
Măsura este promovată printr-un proiect de lege care a fost aprobat, miercuri, şi este luată în contextul înţelegerii amiabile dintre Republica Moldova şi România privind revenirea SRTV pe piaţa media a acestui stat.
SRR şi TVR se vor putea constitui în persoane juridice, în ţară sau străinătate
CUM AU INTRAT ÎN PUBLICITATE.Cum se învață meseria de publicitar? La școală sau pe „ogorul” publicității? Îți trebuie diplome și certificate de calificare sau pur și simplu dorința de a învăța? Trebuie să fii tobă de carte sau să fi căzut în „butoiul cu talent”? Să transpiri muncind sau să furi meseria de la cei mai bătrâni?
Raluca Marin, Client Service Director Ogilvy&Mather Advertising, pentru Forbes România. „Am început să învăț publicitate încă înainte de a mă angaja. Mă pasiona domeniul și citeam cam tot ce avea legătură cu acest subiect. Eram și eu prinsă de mirajul publicității.
Odată cu primul job în agenție, am început cu adevărat procesul de învățare. Am avut noroc de o agenție unde lucrurile se făceau ca la carte și din start învățai procesul corect, fără să arzi etape. Am mai avut norocul să încep cu clienți internaționali care, la fel, aveau reguli și tool-uri foarte bine puse la punct. Nu în ultimul rând, am avut norocul să întâlnesc oameni pasionați, care m-au îndrumat corect”.
Raluca Marin: „Am avut norocul să întâlnesc oameni pasionați, care m-au îndrumat corect”
PE PERSOANĂ JURIDICĂ.Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) şi Societatea Română de Televiziune (SRTV) se vor putea constitui în persoane