Internaţionalul englez a fost atras în cursă chiar de tabloidul care-l plăteşte să scrie editoriale
Deşi se numără printre cei mai bine plătiţi jucători ai lui Chelsea, John Terry nu pierde nici o ocazie să mai facă un ban. Lăcomia l-a împins inclusiv la afaceri dubioase şi deunăzi a sfîrşit prin a fi dat de gol chiar de către ziarul pentru care scrie editoriale: The Sun.
Jurnaliştii celui mai bine vîndut tabloid englez mirosiseră mai demult că Terry şi un anume Tony Bruce organizează tururi ale cantonamentului lui Chelsea fără ca şefii să aibă habar. Dar mai trebuiau s-o şi dovedească. Cum? I-au contactat pe căpitanul albaştrilor şi pe ajutorul său, dîndu-se drept suporteri de lux, şi au obţinut o întîlnire la restaurantul clubului.
Acolo s-au dus înarmaţi cu o cameră video miniaturală şi cu 10.000 de lire sterline (11.250 euro), cum li se sugerase, pe care i-au înmînat lui Bruce la sosire. Culmea, la cîteva mese distanţă, managerul Carlo Ancelotti lua prînzul liniştit, fără să aibă habar ce se petrece în preajmă.
O dată rezolvată problema banilor, Terry şi-a plimbat "clienţii" peste tot. Ei l-au putut vedea pe Cech jucînd tenis de masă, iar pe Ballack şi pe Drogba, echipaţi sumar, relaxîndu-se în jacuzzi! Apoi le-a mărturisit că 8.000 de lire sterline vor intra în contul său, "pentru o acţiune caritabilă", şi restul în cel al partenerului: "Dar să nu vă scape ceva. La club nu ştie nimeni".
Prima "afacere"
Afacerea prin care Terry şi-a atras prima oară critici e un contract de imagine cu firma Riviera Entertainment Limited. Aceasta s-a angajat să-i monitorizeze rolul de căpitan al Angliei şi de jucător-simbol al lui Chelsea. Riviera a trimis mailuri potenţialilor clienţi cu logoul FIFA, fără a avea acordul forului mondial, şi cu imagini înfăţişîndu-l pe Terry în tricoul lui Chelsea. Evident, fără ok-u