La sfarsitul saptamanii viitoare, aproximativ 50 de persoane vor da examen scris pentru obtinerea atestatului profesional de administrator de imobil. Petrica Focsa, presedintele Comisiei de Atestare si seful Biroului Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei a declarat ca in acest sens vor fi pregatite teste de o dificultate mai ridicata. "Am observat ca desi au fost urmate cursuri de formare, administratorii care au obtinut atestatul mai au inca goluri in pregatire", a declarat Petrica Focsa.
In prezent, pe site-ul Primariei Iasi este afisata o lista cu circa 215 administratori atestati. Potrivit unei hotarari de Consiliu Local toti administratorii de imobile, persoane fizice au obligatia, de a obtine un atestat profesional din partea Comisiei de Atestare a administratorilor de imobile, organizata la nivelul Consiliului Local. Pentru a putea da examenul de atestare, administratorii care au mai putin de doi ani vechime in aceasta activitate, trebuie sa urmeze mai intai niste cursuri organizate de asociatia Apcons, cu sediul in Casa Patrata. Din cele peste 1.900 de asociatii din Iasi, aproximativ 1.300 sunt administrate de persoane fizice.
Cristian MATASA
La sfarsitul saptamanii viitoare, aproximativ 50 de persoane vor da examen scris pentru obtinerea atestatului profesional de administrator de imobil. Petrica Focsa, presedintele Comisiei de Atestare si seful Biroului Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei a declarat ca in acest sens vor fi pregatite teste de o dificultate mai ridicata. "Am observat ca desi au fost urmate cursuri de formare, administratorii care au obtinut atestatul mai au inca goluri in pregatire", a declarat Petrica Focsa.
In prezent, pe site-ul Primariei Iasi este afisata o lista cu circa 215 administratori atestati. Potrivit unei hotarari de Consiliu Local toti administratorii de imobile, persoane fizice