Moartea fulgerătoare a lui Alin Popa, patronul celei mai mari firme de transport de marfă din România, a adus durere nu doar în familia bărbatului, ci şi în rândul angajaţilor de la firma Edy Spedition. Moartea fulgerătoare a lui Alin Popa, patronul celei mai mari firme de transport de marfă din România, a adus durere nu doar în familia bărbatului, ci şi în rândul angajaţilor de la firma Edy Spedition.
Angajaţii Edy Spedition din Timişoara şi din Brad, judeţul Hunedoara, sunt în doliu zilele acestea. “Unii se duc şi la înmormântare, la Brad, unde s-a născut Alin Popa. Oamenii sunt foarte marcaţi de tragedie. A fost un om bun”, mărturiseşte Dorin Enache, unul dintre salariaţii de la firma Edy Spedition.
Medicii legişti au efectuat ieri autopsia şi au stabilit că Alin Popa a murit pe loc după ce, miercuri seară, a făcut o depăşire neregulamentară şi s-a izbit de un TIR.
Trupul neînsufleţit a fost preluat de la Timişoara de către fratele său, care era şi partener de afaceri. Soţia lui Popa a trimis deja ieri o coroană de flori pe care a scris: “Vei rămâne un înger pentru noi”.
Edy Spedition, firma înfiinţată de la zero de Alin Popa, va fi condusă de soţia lui, Rodica, întrucât fiul acestuia de 19 ani refuză să preia responsabilitatea, fiind încă student în Elveţia.
Alin Popa, decedat la vârsta de 41 de ani, nu avea asigurare de viaţă şi nici testament, astfel că averea de 125 de milioane de euro le va rămâne celor doi urmaşi, soţiei şi fiului.
Alin Alexandru Popa conducea în momentul producerii tragediei o maşină Mercedes S Class, considerată a fi una dintre cele mai sigure din lume. Modelul a avut rezultate foarte bune la testele de siguranţă, dar viteza cu care circula Popa era de peste 100 km/h şi, probabil, de aceea impactul a fost atât de violent.
În urmă cu mai bine de 20 de ani, Alin Popa a demisionat din cadru