Lantul de retail Real Hypermarket, parte a grupului Metro, isi va lansa saptamana viitoare brandul propriu, real,- Quality.
Lantul de retail se alatura astfel principalilor concurenti de pe piata locala care si-au lansat propriile branduri: Marca 1, lansata de Carrefour in 2004, Winny, brandul retailerului francez Cora, lansat in 2005, ARO, brandul propriu al Metro Cash&Carry si Clever lansat de Billa in 2004.
Real a inaugurat primul sau magazin pe piata romaneasca in primavara anului 2006, la Timisoara, iar pana in prezent s-a numarat printre cei mai dinamici retaileri alimentari, ca ritm de extindere si de crestere a vanzarilor.
Real Hypermarket Romania, prezent pe piata locala din anul 2006, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,35 miliarde lei, in crestere cu 92% fata de anul anterior, cand a raportat un business de 1,22 miliarde lei.
Divizia Real Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in 31 de tari, unde detine peste 2.200 de unitati in care lucreaza peste 280.000 de angajati.
In Germania, compania Real SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, in care intra circa 1 milion de cumparatori pe zi. Real Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine in Polonia.