Tot mai multi retaileri din Polonia opteaza pentru a intra pe piata de eCommerce, un segment care a crescut constant in anii de criza.
Conform analizei PMR, principala motivatie a clientilor pentru cumparaturile online este aceea a pretului mai atractiv (76% dintre respodenti).
Aproximativ 70% dintre cumparatorii din mediul online au precizat ca utilizeaza motoarele de cautare dedicate pentru a gasi cele mai mici preturi inainte de a se decide sa achizitioneze un produs. Statistica arata ca pretul cantareste foarte mult in decizia de cumparare a polonezilor, cu mult mai important decat reputatia magazinului online. AdSense 468x15
Citeste si:Halewood are o noua divizie de vanzariGhosn: Alianta Renault-Nissan vrea vanzari de 10 mil. vehicule in 2017Ursus are un nou vicepresedinte de vanzari si distributie
Tot din datele cercetarii PMR reiese ca circa jumatate dintre respondenti (47%) revin pentru cumparaturi ulterioare tot la magazinul de unde au achizitionat ultima data.
Tot mai multi retaileri din Polonia opteaza pentru a intra pe piata de eCommerce, un segment care a crescut constant in anii de criza.
Conform analizei PMR, principala motivatie a clientilor pentru cumparaturile online este aceea a pretului mai atractiv (76% dintre respodenti).
Aproximativ 70% dintre cumparatorii din mediul online au precizat ca utilizeaza motoarele de cautare dedicate pentru a gasi cele mai mici preturi inainte de a se decide sa achizitioneze un produs. Statistica arata ca pretul cantareste foarte mult in decizia de cumparare a polonezilor, cu mult mai important decat reputatia magazinului online. AdSense 468x15
Citeste si:Halewood are o noua divizie de vanzariGhosn: Alianta Renault-Nissan vrea vanzari de 10 mil. vehicule in 2017Ursus are un nou vicepresedinte de vanzari si distributie
Tot din datele cercetarii PMR reiese ca cir