Un studiu condus de către People StyleWatch a aflat că 48% dintre femei preferă o pereche de blugi cumpărată la reduceri unei partide de sex. Se pare că nu multe plăceri pot întrece o pereche de blugi de firmă în perioada reducerilor, scrie Shine.yahoo.
Studiul celor de la People StyleWatch a fost condus pe un eşantion de 2.000 de femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 29 de ani. În plus, studiul a confirmat că doamnele mai puţin celebre urmăresc cu atenţie outfiturile vedetelor, astfel că două treimi încearcă să imite perfect garderoba acestora. 67% dintre aceste femei au ales modelele de pe podium drept inspiraţie când vine vorba de vestimentaţie. În plus, 75% dintre femeile chestionate au declarat că ar plăti mai mult pentru un articol vestimentar identic cu unul purtat anterior de o vedetă.
În ce priveşte wishlist-ul femeii de rând, aceasta nu mai visează la acea "little black dress" universală care poate fi folosită la mai multe ocazii. Acum, tinerele visează la creaţii inspirate de modelele purtate de vedete pe covorul roşu.
Un studiu condus de către People StyleWatch a aflat că 48% dintre femei preferă o pereche de blugi cumpărată la reduceri unei partide de sex. Se pare că nu multe plăceri pot întrece o pereche de blugi de firmă în perioada reducerilor, scrie Shine.yahoo.
Studiul celor de la People StyleWatch a fost condus pe un eşantion de 2.000 de femei cu vârsta cuprinsă între 18 şi 29 de ani. În plus, studiul a confirmat că doamnele mai puţin celebre urmăresc cu atenţie outfiturile vedetelor, astfel că două treimi încearcă să imite perfect garderoba acestora. 67% dintre aceste femei au ales modelele de pe podium drept inspiraţie când vine vorba de vestimentaţie. În plus, 75% dintre femeile chestionate au declarat că ar plăti mai mult pentru un articol vestimentar identic cu unul purtat anterior de o vedetă.
În ce priveşte wishl