Abia promovată în Premier League, Cardiff City revoluţionează fotbalul. Deocamdată doar în ceea ce priveşte interacţiunea cu suporterii. Şefii departamentului de marketing al lui Cardiff au iniţiat un sondaj printre abonaţii clubului galez prin care îi roagă pe fani să aleagă culoarea şorturilor echipei favorite pentru viitorul sezon.
*Cardiff a promovat în Premier League pentru prima oară după 51 de ani
*Suporterii au de ales din patru variante de şort, după ce s-au plâns pe forumuri
În 2010, clubul Cardiff City era preluat de investitorul malaezian Vincent Tan, care promitea că va revoluţiona echipa care se zbătea la mijlocul clasamentului în liga secundă engleză. La mai puţin de trei ani, Tan şi-a îndeplinit promisiunea şi a dus-o pe Cardiff în Premier League, promovând en-fanfare în acest sezon, cu o echipă în care şi-au găsit locul jucători experimentaţi, precum Craig Bellamy, Fraizer Campbell sau Nicky Maynard. Însă suporterii nu au fost mulţumiţi în proporţie de sută la sută de managementul malaezianului. Asta pentru că la începutul sezonului, Tan a luat decizia să schimbe culoarea albastră a echipamentului cu un roşu aprins, scopul fiind acela de a sublinia esenţa galeză a formaţiei.
Varianta iniţială este notată cu 1, iar fanii pot vota ca echipamentul să rămână
Fanii pot alege din patru variante
Cu greu, fanii i-au iertat tentativa de rebranduire a clubului după ce Cardiff a promovat pentru prima oară în ultimii 51 de ani. Dar departamentul de marketing al echipei galeze a trebuit să lucreze din nou din greu după ultima „păţanie” a şefilor. Astfel, echipa şi-a prezentat în urmă cu câteva zile echipamentul pentru noul sezon. Culoarea? Evident roşie. Dar nu aceeaşi nuanţă! Practic, culoarea şortului bătea spre vişiniu, în timp ce echipamentul era roşu aprins! Imediat, fanii au