Grupul german spune ca a fost luat prin surprindere de agresivitatea ofertelor Orange Romania pe segmentul prepay. Nemtii descriu RCS&RDS ca pe un rival redutabil si spun ca vor sa imprumute unele dintre metodele de lucru ale romanilor.
Cresterea numarului de clienti pe serviciile TV si internet fix si mobil reprezinta prioritatile cheie ale Deutsche Telekom pentru Romania in perioada 2010-2012, iar pentru a atinge aceste tinte Romtelecom si Cosmote vor investi puternic in retele, potrivit datelor prezentate de reprezentantii celui mai mare grup telecom din Europa la o intalnire cu investitorii.
Nemtii, care detin pe piata locala Romtelecom, Cosmote (Zapp) si Germanos prin intermediul grupului elen OTE, spun ca atat in Romania, cat si in restul tarilor din regiune un obiectiv-cheie este cresterea pe TV, in contextul in care clientii renunta cel mai greu la acest serviciu, iar operatori ca RCS&RDS si UPC incep sa se extinda periculos de mult pe segmentul de comunicatii.
"Pentru noi televiziunea are o importanta enorma. Asa cum o arata cazul RCS&RDS si UPC, din ce in ce mai multi operatori de servicii TV intra pe pietele noastre. Ceea ce vedem este ca disponibilitatea ridicata a oamenilor de a plati pentru TV este o metoda de a ne pastra clientii si de a reduce numarul celor care renunta la serviciile noastre, in special la telefonia fixa", spune Guido Kerkhoff, managerul Deutsche Telekom care raspunde de anul trecut de operatiunile nemtilor in Europa de Sud-Est.
In Romania, nemtii au putin peste 900.000 de clienti pe servicii TV prin platforma de satelit Dolce si operatorul de cablu NextGen, fiind astfel numarul trei pe piata dupa RCS&RDS (cu 2,7 milioane de clienti pe cablu si satelit) si UPC (1,3 milioane de clienti pe cablu si satelit).
La un an de la preluarea mandatului in boardul DT si dupa ce a vizitat de mai multe ori Roman