Sport-break-ul coupe în patru uşi plus un hayon oblic, nebotezat oficial încă de Volkswagen, nu va sosi mai devreme de 2015. Cel mai probabil, VW CC Shooting Brake urmează a-şi aştepta debutul abia după lansarea oficială pe piaţa europeană a celei de-a opta generaţii VW Passat model 2014.
Decizia de expansiune a gamei CC cu versiunea de caroserie VW CC Shooting Brake se bazează pe vânzările încă surprinzător de puternice ale versiunii VW Passat Variant, derivatul ce urmează a face un şpagat interesant între combi şi coupe călcând pe urmele unor modele premium precum Mercedes-Benz CLS Shooting Brake ori Audi A7 Sportback.
Asemenea noii generaţii Passat, şi versiunile CC limuzină de generaţie a treia ori VW CC Shooting Break vor migra pe arhitectura MQB (Modular Transverse Matrix), adică structura donatoare pentru atâtea şi atâtea modele prezente şi viitoare din marea familie VAG.
Breakul de lux din Wolfsburg va avea o lungime de 4,90 metri, adică va fi aproape de proporţiile omologului CLS Shooting Brake construit de Daimler (4,95 metri lungime, 1,9 metri lăţime şi o înălţime de doar 1,4 metri).
VW CC Shooting Brake va fi o maşină cu totul aparte, stilizată prin linii arcuite şi energice, degajând un aer atât de elegant şi sofisticat, încât asocierea cu emblema fabricantului de maşini populare ar putea face ca percepţie generală a publicului să fie că acesta provine dintr-o altă clasă, apropiată mai degrabă de segmentul premium.
Schimbarea de model la Passat va aduce şi la CC un pas stilistic important. Astfel, partea frontală va prezenta o linie orizontală mult mai accentuată, iar stopurile vor beneficia de iluminare cu LED. Capota va fi prelungă, profilul pavilionului va fi atât de arcuit încât aproape se va confunda cu linia portbagajului, linia de centura va fi înaltă, în timp ce suprafaţa vitrată laterală va fi menţinută la dimensiuni min