Daniela Voinescu, o tânără de 26 de ani care a lucrat atât în publicitate, cât şi în domenii precum contabilitate sau consultanţă financiară, şi-a deschis în urmă cu doi ani propriul business de tip SRL-D, după o investiţie de 15.000 de euro (dintre care 6.500 de euro au reprezentat finanţare nerambursabilă de la stat).
Pornind de la modelul de business al părinţilor şi al socrilor, care produc miere, Daniela Voinescu a pus „pe picioare“ Eurodelice SRL-D, o mică fabrică în care ambalează zahăr şi miere (produsă atât de familie, cât şi de alţi furnizori). În prezent, „făbricuţa“ Eurodelice ambalează circa 10.000 de pliculeţe de zahăr pe zi, costul de vânzare al acestora fiind de 4 bani/ plic.
„Târgu-Jiu este un oraş mic unde locurile de muncă sunt puţine şi limitate ca domeniu. În condiţiile acestea, trebuie să încerci să faci ceva pe cont propriu şi m-am gândit că, în ciuda crizei, oamenii vor găsi întotdeauna un ban în plus pentru un pliculeţ de zahăr sau de miere, având în vedere că şi preţul acestora este destul de mic. Totuşi, a fost destul de greu să intru pe piaţă pentru că nimeni nu auzise de firmă, iar oamenii nu sunt atât de receptivi ca în Bucureşti, spre exemplu. Sunt greu de convins să schimbe un furnizor“, spune Daniela Voinescu.
Citiţi articolul integral pe zfcorporate.ro.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.08.2013.
Daniela Voinescu, o tânără de 26 de ani care a lucrat atât în publicitate, cât şi în domenii precum contabilitate sau consultanţă financiară, şi-a deschis în urmă cu doi ani propriul business de tip SRL-D, după o investiţie de 15.000 de euro (dintre care 6.500 de euro au reprezentat finanţare nerambursabilă de la stat).
Pornind de la modelul de business al părinţilor şi al socrilor, care produc miere, Daniela Voinescu a pus „p