"Adevărul" a discutat cu Lucian Rădulescu, head country manager Sony pentru România, Bulgaria şi Moldova. El ne-a spus care au fost primii paşi în companie şi cum se vede lumea tehnologiei din poziţia sa, dar şi cum a sporit vânzările şi cum a trăit criza economică
La evenimentele Sony din România, Lucian Rădulescu e o prezenţă nelipsită. El prezintă în linii mari produsul, strategia companiei, iar când vine vorba de camere foto mai lasă cuvântul câte unui fotograf profesionist. El a ajuns la Sony la finalul anilor '90, a prins avântul de dinainte de criză şi vorbeşte cu plăcere despre această companie care l-a fascinat încă dinainte de a-i fi angajat. A ajuns la Sony pe fondul crizei financiare din 1999. „A fost un moment foarte dificil atunci. Cursul era la ora 9.00 un leu, să zic, iar la ora 12 era doi lei şi lumea alerga la bancă să schimbe banii. Acela a fost momentul în care eu am intrat în companie ca asistent de marketing", aşa îşi descrie Rădulescu debutul la Sony. Totuşi, relaţia cu această companie a început ceva mai devreme.
Walkman-ul din copilărie
„Îmi plăceau foarte mult sistemele audio de la Sony. Eram fan al muzicii, o înregistram şi-o ascultam. Prima oară am întâlnit Sony într-un catalog de call direct, erau prin Germania, Austria. Îţi luai catalogul, îi sunai şi-ţi trimiteau produsul. Acolo am văzut nişte combine audio Sony. Asta se-ntâmpla la începutul anilor ‘90. Acolo m-am lipit prima oară de un produs cu equalizer care spunea pop, rock, jazz, iar eu, la 13-14 ani, credeam că este un sistem atât de inteligent, încât recunoaşte ce tip de muzică asculţi, neştiind la vremea aceea ce înseamnă“, descrie acesta momentul în care a aflat de Sony. Mai târziu a trecut la un casetofon al companiei şi la un Walkman. Perioada de aur, dacă poate fi numită astfel, pare a fi cea de după anii '90, primii ani din noul mileniu, când Rădulescu apr