Agentia GMP a fost desemnata “Agentia de PR a anului” la editia din acest an a Romanian PR Awards Gala. Agentia a convins juriul cu sase campanii de PR implemetate in ultimul an. Este pentru prima data in istoria Romanian PR Awards cand se acorda un astfel de premiu.
“Jurizarea premiilor a fost facuta individual de membrii juriului. Surpriza a fost mare cand am realizat ca toate campaniile inscrise de agentia GMP primisera punctaj maxim.
Decizia de a oferi acest premiu special a fost fireasca, si in calitate de profesor si membru al juriului ma bucur sa vad ca exista o astfel de echipa in Romania”, a declarat Jurg Leipziger, presedintele Academiei Germane de Relatii Publice si presedinte de onoare al Societatii Germane a Agentiilor de Relatii Publice.
“Este o mare onoare pentru noi sa fim agentia de PR a anului, cu atat mai mult cu cat nu vorbim despre o agentie de PR, ci despre un departament, creat in urma cu un an”, a spus Ioana Manoiu, PR Director, GMP.
Companii si agentii de PR din Romania au inscris in competitie un numar de 69 de campanii.
Juriul a fost format din Thomas Achelis, membru in board-ul International Public Relations Association, Nelly Benova, presedintele Asociatiei de PR din Bulgaria, Dumitru Bortun, presedintele Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, Cristina Guseth, director Freedom House, Anca Harasim, presedinte executiv AmCham Romania, Gilda Lazar, corporate affairs director JTI Romania, Jurg
Leipziger, presedintele Academiei Germane de Relatii Publice, Tony Meehan, chairman TMA Communications Limited, Calin Sabac, partener al Academiei Europene de Relatii Publice, Adriana Saftoiu, consilier prezidential si purtator de cuvant al Presedintelui Romaniei, Lidia Solomon, CEO Vodafone Romania, Adrian Vasilescu, consilier al guvernatorului BNR, Mircea Vasilesc