"Artistii" trebuie sa cinte, sa danseze si sa faca un minim de consumatie barului in care lucreaza. Dansatorilor li se permite ca, dupa program, sa se intilneasca cu clientii, pe cont propriu. Programul de lucru este de la ora opt seara pina la trei dimineata. In Roman functioneaza, din luna noiembrie a anului trecut, o noua agentie de impresariat artistic, numita "Seven Arts". Pentru multi dintre tinerii romascani, agentia reprezinta o sansa de a cistiga multi bani in strainatate, singurele conditii fiind aspectul fizic placut si intelegerea tainelor dansului. Cu aceste doua atuuri, se poate ajunge la obtinerea unui cistig salarial de vis: 1.200 de dolari, in fiecare luna, adica... 39 de milioane de lei. Pina acum, "Seven Arts" a recrutat 15 fete si 27 de baieti, fiind singura agentie de impresariat din Roman si una din putinele agentii de profil din tara care ofera sansa de a dansa in cluburile din strainatate si baietilor. "In cazul baietilor, se cere o coregrafie impecabila, aspect fizic placut si voce buna, iar in cazul fetelor, tot ce conteaza e sa arate bine si sa stie sa danseze", spune patronul agentiei romascane. Dupa pregatiri care dureaza maximum doua luni - timp in care se lucreaza la voce, coregrafie si la invatarea la nivel de conversatie a limbii japoneze - celor mai buni li se realizeaza un CD de prezentare, ce contine fotografii, scurte filme si inregistrari audio cu probe de karaoke. Apoi, CD-urile sint transmise firmei partenere din Japonia a agentiei "Seven Arts", patronata de Kato Ioshitaka. Pina acum, patru fete au reusit sa treaca de aceasta selectie si s-au ales cu un contract pe sase luni cu firma din Japonia. "Daca sint interesati de ceea ce le oferim, cei din Japonia trimit la Roman un promotor. Acesta participa la o auditie cu persoanele selectate de noi. La prima auditie, partenerul japonez a selectat patru fete, cu virste cuprinse intre