Fundaţia Heks-Eper din Elveţia, în partener cu Fundaţia FAER din Reghin, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş, doresc să se implice într-un proiect în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de viaţă pentru rromi. Cu toate că proiectul este în fază de pilot, acesta doreşte să se axeze pe două coordonate: educaţia pentru elevi, prin grădiniţa estivală şi “şcoală după şcoală” şi cea pentru adulţi, prin cursuri de antreprenoriat şi calificare. “Şcoală după şcoală” este un program de sprijin şi asistenţă acordată copiilor defavorizaţi înscrişi în clasa a III-a şi a IV-a în anul şcolar 2011 – 2012. “Având succes şcolar, calificative mai bune, deja se vede rolul acestui program. Nu numai se învaţă, dar se familiarizează şi cu noţiuni de viaţă sănătoasă: igiena, organizarea timpului, servirea mesei. Prin elevi încercăm să educăm şi părinţii”, a declarat Nagy Lorincz Anna, învăţător “After School” Gornești.
Fundaţia Heks-Eper din Elveţia, în partener cu Fundaţia FAER din Reghin, în colaborare cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Mureş, doresc să se implice într-un proiect în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de viaţă pentru rromi. Cu toate că proiectul este în fază de pilot, acesta doreşte să se axeze pe două coordonate: educaţia pentru elevi, prin grădiniţa estivală şi “şcoală după şcoală” şi cea pentru adulţi, prin cursuri de antreprenoriat şi calificare. “Şcoală după şcoală” este un program de sprijin şi asistenţă acordată copiilor defavorizaţi înscrişi în clasa a III-a şi a IV-a în anul şcolar 2011 – 2012. “Având succes şcolar, calificative mai bune, deja se vede rolul acestui program. Nu numai se învaţă, dar se familiarizează şi cu noţiuni de viaţă sănătoasă: igiena, organizarea timpului, servirea mesei. Prin elevi încercăm să educăm şi părinţii”, a declarat Nagy Lorincz Anna, învăţător “After School” Gornești.