Donald Trump, deţinătorul licenţei celui mai renumit concurs de frumuseţe, a inclus ţara noastră printre posibilele gazde ale competiţiei. 10 milioane de dolari este bugetul minim necesar organizării Miss Universe. Dacă ar avea loc în România, această sumă ar însemna şi promovarea ţării noastre în lume.
Un miliard de oameni din 190 de ţări care urmăresc spectacolul frumuseţii, transmis în direct în toată lumea, timp de două ore, este una dintre mizele importante pentru ca un asemenea eveniment să aibă loc în ţara noastră. Mike Costache, preşedintele Miss Universe România, speră ca oportunitatea pe care Donald Trump i-a oferit-o să devină realitate, în parte pentru beneficiile care vor urma României.
Mai citiţi şi:
Alexandra Filip a renunţat la coroana de Miss Universe România
„O astfel de ocazie îţi oferă o vizibilitate pe plan mondial aşa cum rare evenimente o pot oferi", este de părere Mike. Anul acesta, finala concursului Miss Universe va avea loc la Las Vegas, la 23 august, România fiind reprezentată de Oana Paveluc.
Promovare cu expunere mondială
Fiecare ţară care găzduieşte concursul primeşte un montaj video de minimum nouă minute în direct, în timpul finalei. Filmuleţul, menit să promoveze ţara respectivă, evidenţiază unicitatea şi caracteristicile locului şi include informaţii despre cultura şi istoria ţării. NBC Universal va promova evenimentul televizat cu cel puţin o săptămână înainte de concursul final, în prime-time.
Acestui episod i se adaugă partenerii media din toată lumea care vor promova imaginea ţării în care se desfăşoară Miss Universe. Anul trecut, peste 900 de publicaţii, televiziuni şi alte canale media au acoperit subiectul timp de trei săptămâni, relatând despre activităţile zilnice ale concurentelor în Bahamas. Şi mediul online este un motor de promovare serios, missuniverse.com devenind unul dintre