Samsung vrea să arate că nu doar Google ştie să creeze nişte bijuterii arhitectonice şi de aceea pregăteşte un campus de 300 de milioane în Silicon Valley. Mult verde în sediul sud-coreeniilor şi o afirmare a statului în faţa mai americanilor Apple şi Google.
Samsung este o companie cu un succes foarte mare pe plan internaţional şi acum mută lupta cu rivalii chiar la ei acasă. Google încă nu e un rival pe piaţa de dispozitive mobile, ba din contră, dar poate fi unul la campusuri. Apple, însă, este cel mai cunoscut competitor. Viitorul sediu al Samsung pentru Silicon Valley este estimat la 300 de milioane de dolari şi este pregătit pentru 2015, scrie „Los Angeles Times“.
Conform guvernatorului California, Jerry Brown, sediul va oferi spaţiu de lucru pentru 2.500 de oameni şi are un design deschis cu grădini la fiecare etaj. Campusul va avea şi unităţile sportive, cafenele şi restaurante, dar şi zone destinate colaborărilor, lucrului în echipă. În total, sediul Samsung va avea o suprafaţă totală de 102.000 de metri pătraţi.
Arhitectura cu metal deschis la culoare şi sticlă transparentă este gândită pentru a spori aportul de lumină naturală şi de a reduce absorbţia de căldură. Întreg centrul sud-coreenilor va fi condus de directorul de strategie Young Sohn care a mai discutat în trecut despre nevoia companiei de a-şi depăşi rivalii în anumite domenii. Lucrarea la acest sediu va începe în iulie 2013 şi va dura aproximativ doi ani. Foto Campus Samsung în oraşul tehnologiei din SUA gallery-link
Modelul deja prezentat este doar o desenare digitală şi încă nu au fost finisate toate planurile, dar în linii mari acesta este viitorul centru al inovării pentru Samsung. Şi se poziţionează strategic în paradisul tehnologic al SUA. „Aici este epicentrul tuturor forţelor generatoare de schimbări. Şi vreau să ne asigurăm că suntem parte din schimbări“, a mai