Acri, neatenti, fara rabdare cu clientii si cu capacitate limitata in a oferi informatii. Asta a reiesit in urma unei evaluari interne a unei banci locale din top 5. Consilierii clientela au iesit mai prost decat ofiterii de tranzactii, lucru explicabil intr-o oarecare masura. O alta constatare: cu cat inainteaza in varsta, angajatii bancilor ofera informatii mai transparente, dar isi pierd rapid rabdarea, buna dispozitie si interesul. Tinerii sunt insa mai rabdatori, chiar daca nu sunt in stare sa iti dea informatii sau nu inteleg cum e cu transparenta, scrie Dan Popa pe blogul lui.
Pe zone, Bucurestiul sta cel mai prost la capitolul “Atentie”, iar cei din zona Marii Negre stau cel mai bine. prioritati7 Foto: Hotnews
Drept e ca aproape la toate celelalte capitole, cei din zona Marii Negre stau cel mai prost (vedeti in grafice). Cei din Banat sunt cei mai acri iar moldovenii cei mai binedispusi cu clientii.
Cand vine vorba de varsta, cei mai in varsta cumuleaza cele mai multe puncte rosii (in sensul performantei negative), cu exceptia abilitatii de a transmite informatii clare (experienta, deh) si a transparentei. In rest, junimea bancara e asa cum o intalnim cand intram in prioritati8 Foto: Hotnews
institutiile de credit. Neatenta, superficiala, fara a fi in stare (sau fara a avea chef) sa iti explice prea multe, chiar atunci cand pare sa te asculte cu interes.
Pentru a detalia tehnic rezultatele (macar in privinta itemului legat de transparenta informatiilor), zicem asa. Acest coeficient se evalueaza ca fiind:
- Nivel ridicat de informare (suma cunostintelor acumulate din mediul de business)
- Realism (reprezinta capacitatea de intelege si aprecia corect informatiile pe care le livreaza) prioritati1 Foto: Hotnews
- Cunoasterea potentialului organizational (reprezinta intelegerea corecta a mediului organizationa