Cea mai mare faţadă media din estul Europei, instalată pe o singură clădire, a fost aprinsă aseară în Capitală.Ecranul se află pe clădirea fostului magazin Cocor, construit în perioada comunistă. Mall de lux în perioadă de criză economică. Se întâmplă în Bucureşti, în vreme ce, în lume, oamenii fac economii şi se calcă în picioare doar pe haine second-hand. Deschiderea complexului comercial din centrul Capitalei, sub denumirea de Cocor Channel, va avea loc anul viitor, în noiembrie, după inaugurarea de ieri doar a plasmelor gigantice instalate pe clădirea de pe bulevardul I.C. Brătianu.
“Va fi primul mall de lux din România, iar bucureştenii vor vedea treptat, până în toamna anului viitor, pe plasmele de pe clădire, ce mărci vor fi prezente în acest complex comercial”, a explicat preşedintele Consiliului de Administraţie Cocor, Dan Bărbulescu. El a adăugat că 50% din spaţiile întinse pe 10.000 de metri pătraţi s-au închiriat deja. Proiectul viitorului mall exclusivist arată că vor fi şi 240 de locuri de parcare supraterane şi subterane.
Consultanţă la shopping
Parterul va fi dedicat decoraţiunilor interioare, parterul – cosmeticelor şi bijuteriilor, etajul 1 - accesoriilor, încălţămintei şi pielăriei, etajul 2 – colecţiilor contemporane de genul McQueen, etajul 3 – produse pentru sport, salon SPA, beauty center, personal styling, etajul 4 – produse dedicate bărbaţilor, etajul 5 – magazine pentru copii, un lounge club şi un restaurant de lux.
Consultanţa de shopping este o premieră şi va presupune sfătuirea clienţilor de către specialişti în ceea ce priveşte achiziţionarea unor produse care li s-ar potrivi. Restaurantul de lux de la ultimul etaj va beneficia de o privelişte panoramică a Pieţei Universităţii, iar liftul care va duce la fiecare dintre etaje va fi, de asemenea, o ocazie pentru bucureşteni să p